Не тільки Tesla. Хто ще робить цікаві електромобілі?

Ще кілька років тому електромобілі були дивиною, а ті, що могли проїхати на одній зарядці досить багато, так взагалі розкішшю. Але компанії Tesla вдалося змінити світ. У Росії це як і раніше дивина і так ще довго буде залишатися. Але в деяких країнах все більше людей віддають перевагу саме «електричок». А все завдяки тому, що за останніх пару років ціни на них знизилися через здешевлення акумуляторних осередків. З урахуванням субсидій з боку держави, ціни вже близькі до звичайних автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння.

Скласти добірку з найцікавіших електромобілів вийшло завдяки сайту «Новини електромобілів» . Тут є вичерпна інформація про них. В добірку Не будемо включати дорогі і відомі Tesla Model S, Jaguar F-Pace і подібні. До речі, електричний «Ягуар» офіційно поставляється в Росію. У той час як у Tesla немає офіційних поставок до нас, незважаючи на наявність приватних дилерів в Москві.

Tesla Model 3

Почати список можна було тільки з цього електромобіля, адже він наймасовіший і носить звання народного. Нещодавно компанії Tesla вдалося збільшити виробництво «трійки» до однієї тисячі в день. Уявіть собі, 30 000 електромобілів в місяць! Такого не робить ще ніхто інший. Поки ринком збуту є США, але з 2019 року його масово отримають країни Європейського Союзу. Наприклад, в Англії і Німеччині вже зараз роблять попереднє бронювання. У базовій комплектації він коштує близько 35 000 доларів. Такий електромобіль проїжджає на одній зарядці 350 км, а на розгін з нуля до першої сотні йому потрібно всього 5.6 секунди.

Nissan Leaf (друге покоління)

Цей електромобіль виправдовує звання народного. Це глобальна модель, імпортована в багато країн світу. За старою європейською системою його запас ходу складає 378 км на одній зарядці. За жорсткої американській системі - 240 км. Цього цілком достатньо для міського авто. Це що стосується моделі з батареєю 40 кіловат-годин, що стоїть 30 000 доларів. Є ще з батареєю 60 кіловат-годин.

Renault ZOE

Компактний хетчбек від французів. У Франції, з метою здешевлення, покупець оплачує сам електромобіль без батареї, а батарея оплачується в оренду. Цікава і має право на життя система продажів. З огляду на скільки коштує паливо в Європі, можливо, вигідніше платити оренду і заряджати електромобіль, ніж заправлятися щомісяця бензином. Зрозуміло, варто прорахувати щомісячні поїздки - чим більше км в місяць набігає, тим вигідніше оренда батареї на тлі дорогих заправок бензином.

Hyundai IONIQ Electric

Корейцям теж вдалося створити електромобіль, який користується великим питанням у себе на батьківщині, а також в США і деяких європейських країнах. Без дотацій коштує близько 33 000 доларів. У США дешевше - від 25 000 доларів. На одній зарядці проїжджає близько 280 км.

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються