Трамблер ВАЗ: особливості та переваги установки електронної системи запалювання

Автомобілі ВАЗ, що випускаються до 2005 року, комплектувалися переважно контактною системою запалення. Сьогодні вона визнана морально застарілої і не справляється в повному обсязі до покладених завдань. Її місце по праву займає електронна. Власники знаменитих вітчизняних автомобілів можуть встановити безконтактне запалювання. Основний його складовою виступає трамблер ВАЗ , який відповідає за утворення іскри в потрібний момент.

Особливості установки електронної системи запалювання на ВАЗ

Процедура не представляє складнощів для досвідченого автомобіліста. Всі складові системи встановлюються на ті місця, де стояли компоненти застарілого вузла. Єдиним винятком є ​​електронний блок, відсутній в КСЗ. Комутатор розташовується в відведеному місці - під капотом авто з лівого боку.

Стандартний комплект обладнання електронної системи запалювання складається з:

  • трамблера, оснащеного кришкою;
  • набору високовольтних проводів;
  • котушки запалювання;
  • комутатора.

Придбати вузли можна окремо. Щоб уникнути неправильного підключення обладнання, потрібно керуватися місцем розміщення поточних елементів. Багато з них припускають наявність штекерів, що скасовує завдання. Головне - не переплутати розташування проводів котушки. Після монтажу БСЗ необхідно змінити проміжок між електродами свічок запалювання. Він повинен становити від 0,7 до 0,8 мм.

Якими перевагами володіє електронна система запалювання

Автовласники відзначають кілька переваг установки на ВАЗ вдосконаленої системи запалювання, використовуваної практично у всіх іномарках. Основні серед них:

  • висока швидкість заводу в холодну пору року без необхідності в підсосі;
  • здатність утримувати рівні обороти;
  • відсутність необхідності в прогріванні мотора для набору хороших обертів;
  • ефективна і тривала робота контактів без їх пригорання і заміни.

Купивши якісні запчастини ВАЗ , можна значно поліпшити характеристики автомобіля. Електронне запалювання дозволяє скоротити кошти на обслуговування. В процесі експлуатації КСЗ контакти доводиться купувати менше ніж через кожні 5 000 кілометрів пробігу.
Деякі водії відмовляються міняти систему запалювання, обумовлюючи це ризиком частого виходу з ладу датчика холу. Але проблеми можна уникнути, маючи з собою запасний вузол.

Нові Lada 2019 року
Теми, що обговорюються